21 December 2012

Bekas ketua-ketua kerajaan yang terkaya di dunia



Sila klik dokumen

Saya sibuk hari ini. Tiada apa yang hendak saya tulis. Sementara itu, tengok saja yang ini..kalau boleh hafalkan...Bangga tak, kerana ada wakil dari negara kita?

11 comments:

Pok Li said...

Pastinya pemuda2 UMNO di kampung bangga dengan pencapaian ini sebab mereka pun ada share...... RM20 setiap kali disuruh panjat tiang pasang bendera atau setiap kali disuruh baling batu atau setiap kali disuruh menjerit.

UMNO Boleh!!!

Hamzah said...

sebagai tambahan boleh juga ke internet click saja : case of the missing name.So is Dr.M the world's 2 nd richest x leader with $ 44 billion.lihatlah komen dari Rakyat Malaysia tentang Ma'atdeiyy kaki pencuri duit Rakyat!Saya harap berita ini diwarwarkan kepada Rakyat semua Malaysia.

Hamzah

Anonymous said...

Marcos dan suharto yg rakyat fikirkan paling ganas pon x boleh lawan mahadey...

Agak agak ditahap mana mahadey???

Anonymous said...

High time to change your career/job!

Anonymous said...

mmg malaysia telah dperintah oleh lanun2 dan perompak2 dari parti syaitan yg dikenali UMNO/BN...ttp yg hairannyer ader jugak rakyat malaysia masih boleh tertipu dan masih menyokong mereka tu...sedangkan sekarang nie maklumat dihujung jari jer...

UMNO/BN electoral fraud said...

Sir,

The Mayan End of the World Joke

either it is a joke or,

Hell would freeze

Anonymous said...

Salam Pak Aspan.

Drp 8 org yg disebut diatas 6 adalah muslim yg melafazkan 2 kalimah sahadah. Ironinya No. 2 tu org kita yg selama ini dibanggakan sebagai negarawan. Mengata org lain rasuah seolah2 dia yg paling bersih di dunia. Selagi kerajaan tidak ditukar selagi itulah dia tidak disentuh dan imune dari segala2 perundangan di negara ini.

Kalau Allah swt masih sayang pd dia adalah nanti mekanisma di dunia yg membuat dia bertobat sebelum nyawa dia terpisah dr jasad. Jika sebaliknya berdasarkan al quran dan hadis nabi saw, dia bakal sangsara dgn penyesalan yg tak terhingga di akhirat nanti. Kesian kerana dia memilih kehidupan dunia yg dikatakan oleh Allah swt dlm banyak ayat2Nya adalah permainan, penipuan dan sampah yg tidak ada nilai disisiNya.

Sebagai saudara seislam kita hanya boleh mengadu kpd Allah swt supaya diberikan kesedaran kpd dia semuga pengakhiran hayat dia dlm husnulkhatimah. Mungkin kalau ikutkan hati kita geram tapi apasal kita pulak nak ikut terpengaruh dgn syaitan. Makbul ke tak doa kita itu keje Allah swt tapi kita yg mendoakan, akan mendapat ganjaran yg mungkin lebih tinggi nilainya dari US44billion!.

Wallahua'lam.

Amir
JB

Anonymous said...

Bangga kita warga Malaysia. Number two is not bad. Najib with the help of Rosmah, should work harder to be number one.

Anonymous said...

inilah yg sangat2 ditakuti Madey kalau PR menang. Rupa2nya suharto dan marcos dapat dikalahkan oleh Madey sungguh hebat Madey. Tahniah kepada umno & bn dan negara kita malaysia. tahniah najib. tahniah maiden ysin.

Anonymous said...

Dunia ini adalah Syurga untuk Orang-orang KAFIR...

Akhirat adalah syurga untuk Orang Beriman...

Sendiri PILIH lah

Anonymous said...

Di lihat dari senarai tu, kedudukannya no 2.(1981-2003) Pasti kalau dia jadi PM sampai 2011, seperti Mubarak (1981-2011), gerenti
dia jadi no 1.
Hingga kini dia masih "mengaut". Mubarak dah tak boleh "mengaut" lagi sebab kena "erased" oleh rakyat Mesir.
Yang pasti, our M,sudah jadi no 1, "top of the list".
Bila lagi rakyat Malaysia nak "erased" this M of ours and "the gang".

Apa-apa pun . come next GE, ABCD.

jost